Mina ja eBay

Töötades eBay heaks oligi arvata, et varem või hiljem hakkan ka ise sealt endale asju ostma. Hetkel ootan vahvaid spordiriideid ja paari raamatut. Samuti hoian pöialt, et võidaksin oksjonid ja saaksin endale Xbox 360 ja Kinecti. Hakkasin Wiist puudust tundma ja sestap üritangi nüüd sarnast mängukonsooli hankida. Sõpradega on kindlasti lõbus mängida. Ja Kinect tähendab ikkagi seda, et teleka ees tulen end ka korralikult liigutada. Üldiselt olen hakanud tehnikale rohkem tähelepanu pöörama, kuna kirjutan sellest igapäevaselt artikleid. Mõtlen tõsiselt oma kodukino helisüsteemi uuendamise peale. Tahaks juhtmeteta kõlareid, millel ka Bluetooth sees, et saaks kiirelt arvutiga ühendada ja et elutoas vähem mingeid kaableid vedeleks.

Töö on mu ära rikkunud või siis ära hellitanud. Olen kõlarite teemaga niivõrd palju kokku puutunud, et ei suuda enam enda omi nii kõrgelt hinnata. Samas, esialgu proovin vast nii, et ostan ühe spetsiaalse adapteri, mille abil saaks kõik 5.1 süsteemi kõlarid korraga teleka või arvuti külge ühendada. Mul on niivõrd pann telekas, et seal on ainult üks audiokanal ehk siis üks kõrvaklapiauk. See tähendab seda, et ma pean valima millise 3 kõlarijuhtmest ma ühendan. Ei saa kõiki korraga, vaid kas tagumised, esimesed või bassi. Huh.

Aga ega ma asju ainult juurde osta. Plaanis on kööki natuke rohkem tööpinda tekitada ja mõnest mittevajalikust tehnikavidinast lahti saada. Mul on liiga palju asju. Hetkeprojekt on selline, et saan üleliigsetest lahti ja panen kvaliteetsed asemele või naudin vidina asemel lisaruumi.

Natuke musta huumorit ka minu tehnikarännakutelt (Euronicsi kodulehelt, parandasin natuke õigekirja):

“Olen kokku puutunud nägusid tuvastavate kaameratega ning avastanud, et need ei tuvasta neegreid. Siit ka järgnev küsimus – kas Kinect töötab ka neegritega või on vaja mingi valget värvi pidžaama selga tõmmata, enne kui saab mängida?”

Lisa kommentaar

