Trennimõtisklus

Salvestasin ja hiljem vaatasin ära Aegruumi dokumentaali “Kogu tõde treeningust”. Põhiteesid, mis meelde jäid, olid järgmised:

  • geenid määravad suuresti ära, missugune trenn inimesele mõjub
  • kui teha 3 minutit nädalas hästi intensiivset trenni (1 minut päevas, 20 sekundi pikkused sööstud puhkepausidega), siis on võimalik insuliinitundlikkust ja rasvasisaldust veres vähendada; rasv ei ladestu veresoontele ning insuliini väiksema tootmise tõttu ei ladestu ka suuri rasvakuhilaid
  • samas intervalltreening ei pruugi igaühele sobida ning aeroobset võimekust ta ilmtingimata ei tõsta; pigem lisatrenn, kui maratoniks valmistuda
  • NEAT – igapäevategevuste käigus kalorite põletamine on ka oluline; võimalusel palju jala käia ja vähemalt kord tunnis kontoritoolist end püsti ajada, et ainevahetus liiga aeglaseks ei läheks

Film pani natuke järele mõtlema sisemise rasva üle. Kuigi välja ei paista, on mul naha all päris korralik rasvakiht. Viimati lasin kehaanalüüsi teha juunis ning kõige toredamad tulemused polnud, olgugi et lihasmassi oli ka kõvasti. Egas midagi, tuleb end käsile võtta ning korrapäratu toitumine ära lõpetada. Trennis käin nagunii. Zumba, jooga, shindo, rasked intervalltrennid, natuke õues jooksmist. Viimasel ajal olen ka nii söönud, et söön liha/kala ja köögivilju. Makarone või muud süsivesikupommi sinna kõrvale ei tahagi. Samas, eks see kilode kaupa puuvilja õgimine pole ka nii hea. Süsivesikud on ju uus kurja juur. Tuleb ikka rasvasema toidu peale üle minna. Rasv on hea!

Advertisements

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s