Bath, Spa, elu

Mul on uus aadress. Mul on uus ülikool. Esmaspäevast algavad uued loengud. Mul on uued mured. Mul on uued rõõmud. Olen Bathis, Inglismaal. 84 000 elanikku, 4 miljonit turisti. Pole mingi ime, et neid siia nii palju sisse imbub. Tegu on ikkagi ainsa briti linnaga, mis UNESCO kultuuripärandis oma koha on leidnud. Muuseum siin, muuseum seal, raha peab palju olema, et neid kõiki külastada. Rooma termid, Jane Austeni keskus (olgugi et Austen veetis siin vaid mõned aastad ning tegelikult talle ei meeldinudki, kuna maalt linna kolides müüdi ta klaver ja raamatud ruumipuuduse tõttu maha), teatri muuseum, klooster … Ja poed, oh need poed! Osta end lolliks/paljaks. Otsin poole kohaga töö, et hakkama saada ja võib-olla mõnest poest midagi ka osta. Ja Shake Away jäätisekokteilid – neil on vist kõik maailma maitsed olemas. Pöörane! Lürpisin tänase kuuma suveilmaga (+26 või enamgi kraadikest) Daimi-maitselist hõrgutist. Jõusaaliga liitusin ka. Esmaspäeval hakkan täie rauaga pumpama. Treeningplaan on … well, demanding!

Jooksurajad. Ilusad. Künkad. Üles-alla, üles-alla. Saabki seda lihvimata oskust viimistleda. Varsti ma enam ei hingelda, kui künkast jõudsalt üles rühin! Just nii!

3 veidrat meest. 3 nagu kohtu seadus. Esimene kutsus oma autosse ja soovitas sel hetkel maha hüpata, kui Corsham Court´i märkan – olin eksinud. Ta leidis, et mind ootab ees väga põnev päev, kui mu ülikooli nägi. Ilus, tõepoolest. Turvakaamerad ka igal pool, kuna terve maja on ülikalleid maale täis. Ja selles filmiti ka “Tess of the D´Urbervilles”! Teine mees ilmus eile ukse taha ja tahtis majas tuba rentida, kuna naine viskas ta välja ning ta lambad söövad meie maja lähistel karjamaadel. Kolmas mees kinnitas täna tõsimeeli, et Jeesus armastab meid kõiki ja varustas mind koomiksilaadse voldikuga.

Picasas on album ka, kuhu aeg-ajalt elu-olust pilte lisan.

Lisa kommentaar

