Lühivormis postitus

Teeme kiirelt. Ei, kiiremini. Infomüra niigi palju, ei tasu üle koormata.

Elujooksu laager läbi, oli hea, oli tore, kogesin vana huvi elluäratamist. Olen taas joogalaineil, aga hoopis uue hooga. Tihti valdab mind ka sisemine rahu. Uus ja mõnus tunne. EAR, suur jooksusündmus = enese keha tunnetamine. Teisel poolel. Siis, kui väsimus tuli. Keha ütles, et aeglusta. Aeglustasin. Saime sõbraks. On hea, kui keha pole vaenlane. Ja keha pole vaid kest. Keha on mina. Ja vaim on mina. Ja mul on hea olla, kui kõik on tasakaalus. Ommmm.

Ühtäkki hakkab kaduma vajadus kõiki treeningtulemusi numbritena salvestada. Hea, halb? Kui praegu lõpetan ja kunagi arvude maailma tagasi tahan, olen raudselt pahane, et vahepeal arengut ei jälginud. Tegelikult mulle meeldib pärast kaardilt vaadata kus ja mis kiirusega liikusin.

Varahommikul Karliga Istanbuli. EL-i projekt. 70% raha tagasi stiilis. Teemaks magustoit “ashure” ja tuumaenergia. Ootan seda imedelinna huviga. Jälle uus koht, kus joosta. Hommikuti kavas soojendust, jooksu ja shindod teha. Päeval muu programm ja metsik higistamine. Siin on suvi, aga seal on veel suvem.

Viimasel ajal unenägudes palju surma. Mis toimub?

Lisa kommentaar

