Tagasi igapäeva

Kuidas naasta pärast vaimse tasakaalu saavutamist argiellu, kus inimesed ei pruugi samasuguse sisemise rahu juures olla kui siin? Praegu on mul hea olla, aga kardan, et argipäev tapab selle selguse ja harmoonia, mis mind vallanud on. Nn. tavaline elu näib kuidagi pealiskaudne ja sisutu, olgugi et see sisaldab palju tegevusi. Miski oleks nagu puudu. Siin on see miski olemas, minu sees. Olen leidnud iseenda puuduva jupi. Ma ei taha seda ära kaotada. Siinne keskkond sobib mulle ja inimesed ka. Iseäranis meeldib mulle see, et alkohol mängib tillukest rolli (sauna 1 jook jne.). Siin ei tunne ma survet juua ja nii on hea. Ma ei pea piinlikkust tundma, et ma gruppi ei kuulu. Alkohol on mu elus olemas, aga omab pigem marginaalset rolli ja on hea, kui seda toetatakse. Nagunii on kohvil mulle parem efekt. Alkohol muudabmu pigem uimaseks, aga palju kohvi annab energialaksu ja hea meeleolu.

Lisa kommentaar

