Jooksudest

Taipasin, et polegi laagris tehtud jooksudest eriti kirjutanud. Vaimse jooksu laager. Vaimne pool on sisemise vaimse ärkamise tagajärjel domineerima hakanud, aga siiski on ka jooksud vaimsed. See see asja tuum ongi ju. Jooksudel on olnud pigem hea enesetunne, aga ausalt öeldes olengi pigem muul ajal virgumisele sammu lähemale astunud. Eriti hilisematel tundidel, kui on olnud hetki vaimseks seedimiseks. Oleme jooksnud nii metsas, liival kui ka maanteel. Kindlasti jääb mulle meelde vahelduva maastikuga pulssi kergitav Rebastemäe jooks, kus tegin 5 tiiru. Teine ringitamisjooks toimus eile väiksel Käina staadionil (250 m?) ning läbisin maagilised 47 ringi. See oli mu kergeim jooks. Arvasin, et säärane monotoonsus tapab igasuguse naudingu, aga efekt oli vastupidine. Mulle meeldis väga. Tekkiski see “jooks jookseb sind” tunne. Ma lihtsalt olin seal ja jooksin ja jooksin ja jooksin. Täna heitsin uuesti pilgu staadionile ning adusin, et praegu poleks ma selleks suuteline. Eile, kui olin enne jooksu rampväsinud ja zombilikus olekus, äratas see liikumine mu täielikult. Väsimus kadus. See oli hästi ajastatud. Rohkem polegi isu jookse kommenteerida.

Lisa kommentaar

